2014. november 8., szombat

Hosszab kihagyas után...!

Sziasztok! Nagyon sajnalom hogy eltuntem egy ideje.
A másik blogomon hosszasan kifejtettem az egeszet, de azért ide is leirom hogy azert nem írtam mert nem volt gépem. S most ujra van, de a blogot szunetelteni fogom.
Hosszas gondolokozás után amire volt idom kéthonapnyi várakozás során. Ugy vettem eszre az hogy a másik blogomra nem tudok részt vinni sokkal jobban bántott mint hogy erre nem tudok.
Ennek az az oka hogy az a torténet már sokkal régebbi, és már hozzám nott. A legtobb idot amit a blogolásra szántam az a másik régebbi blogomra fordítottam. A torténet ez által nagyon osszecsapot rovid és rossz minoségu lett minden értelemben.
Ezért hát minimum addig amig be nem fejezem a másik blogom, nem szeretnék erre részeket hozni.
A blog kovetkezo nyárig szunetel. De folytatodni fog.
Mindenkitol aki olvasta vagy olvasni fogja a blogot elnézést kérek.
Viszlát jovo nyárig!

Puszi: Chyntya P.


4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Whá, de rég voltam már itt. Nagyon orulok hogy van még olyan ember aki olvasta és várja a folytatást:) Addig is ajánlom nézz be a másik blogomra:)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. szia, ha ráklikkelsz a másik blogomra, olvashatod mi volt a problémám. Nem tudom, elobb a Sarahsal fogok foglalkozni. De szeretnem folytatni ezt is.

      Törlés