2014. június 2., hétfő

Prológus

Sziasztok! Tegnap este nem tudtam befejezni viszont ma már volt időm rá és megcsináltam, egy picit hosszú lett prológusnak szerintem de ha rövidebben írom le akkor elcsépelt lenne és nem tudtam máshogy megoldani, mert a prologusnak ott kellett befejezödnie ahol.... majd meglátjátok. Szívesen csinálok bárkivel link cserét, egyenlőre viszont komiba írjatok, ha írtok és pont ezért feleslegesnek tartom még felrakni ide.
Indítani fogok egy szavazást arról hogy kivel jöjjön majd össze Cora...
Mivel az már el van tervezve hogy Alexis Zaynnel jön össze csak Cora párját ne találta még meg.
Tudja valaki melyik filmben van ez a zene? Kap egy kekszet meg egy fél citromot xD.... ilyenkor is az osztályom hülyeségei járnak az eszembe.





-Rossz előérzetem van kincsem! Halasztanotok kellene ezt az utat. – mondta anyám a webkamerába nézve komoly arccal.
Anyámnak általában beszoktak jönni az ilyen dolgai bár én sosem hallgatok rá, és volt arra példa, hogy pórul jártam amikor óva intése ellenére is megtettem valamit. Szerencsére Cora a másik szobában van, és éppen pakol a bőröndjébe tipikusan mindent a legutolsó pillanatra hagy ráadásul, nem mindennapi eset mivel míg más azon akad ki hogy még egy magassarkúja nem fér bele a nyamvadt bőröndjébe addig ő azon gondolkozik most ezt a ruhát vagy ezt a könyvet vigyem magammal. A gondolatra gúnyos mosoly húzódott számra és szemeimet forgattam, elfelejtve hogy anyámmal beszélek Skype-on és ő azt hiszi rajta gúnyolódok.
-Bocs. –nyögöm rosszalló tekintetére. – De nemsokára megérkezik a taxi elmegyünk az évzárónkra, majd haza jövünk a cuccunkért és már indulunk is a reptérre! Anya minél hamarabb haza akarok érni. Mégis? Mi rossz történhetne velünk? – kérdeztem nevetve…. -Nos csak annyit mondhatok anyámra kellett volna hallgatnom-
A repülő gépre felszálltunk, kényelmesen hátradőltem nyakpárnámat is elővettem….. igen nekem ilyenem is van. Sokszor utaztam már repülőn és így valóban kényelmesebb. A táskám kinyitva bosszankodva veszem észre hogy Cora megint mindent eltasakolt nekem. Ez a nő nem bír meglenni csak úgy hogyha minden cuccát külön ki tasakban hordja nehogy valami porszem rajta maradjon, és szerencsémre az én cuccaimat is mindig berakja ilyen tasakokba. Az mp3-mamat és hetszetemet kihelyeztem de még nem tettem fel, mert Corának még ilyenkor szófosása van, és megharagszik ha nem hallgatom végig. Természetesen csak most említettem neki mit mondott anyám, de már nem tudott leszállni. Azért csak most mondtam el neki mert, ő nagyon is hisz anyámnak, és bármit mond neki ő mindig betartja, szóval most itt hisztériázik nekem hogy miért nem szóltam hamarabb és most azonnal szálljunk le a repülőről. Ám késő ebben a pillanatban megindul a repülő és mi a levegőbe szállunk. A mellettünk ülő utason keresztül hajol az ablakhoz és nagyot nyelve néz ki rémülten.
-Nyugalom, nem lesz semmi baj. – fogtam meg a kezét hogy visszarántsam.
Hátra döltem a székben zenét kapcsoltam be és becsuktam a szemem. Relax Alexis relax – mondogattam magamban. Miközben élveztem a nyugalmat azon gondolkoztam mi a francért voltak itt azok a hülye visongató tinik. Haha még én is az vagyok 17éves tini.

~ Niall Horan szemszöge~
 
A Londoni járaton első osztályon ültünk. Az most csak a miénk volt. Kivételesen nem magán géppel mentünk, rajtunk kívül nem jött velünk senki. Furcsa volt, így utazni hogy nem sok választ el egy pár rajongótól, minket. De elég sokat fizettünk azért hogy a stewardessek ne engedjenek ide senkit. Apropó stewardessek, ha jól látom Harry épp most megy hátra becserkészni azt a csinos kis szőkét.
-Hohó – állítottam meg Liamet mellkasához emelve kezemet. –Hova, hova?
-Tudod te azt!- vigyorogott kajánul.
-Tudtommal téged vár otthon Sophia – néztem rá: ez most komoly? tekintettel.
-Jaj hagyjál már. – került ki és ő is hadjáratára indult mint Harry. 
-Zayn hova tűnt?? – kérdeztem észre sem vettem hogy ő is eltűnt.
-A WC-t keresi – felelt unottan Louis.
-Gyere – álltam fel helyemről – egyedül nem tudom visszahozni Harryt és Liamet.
-Oké – sóhajtott, azért még van rendes bandatag is.
Hátra érve valami furcsára lettünk figyelmesek. A stewardessek idegesen sutyorogtak, kivéve azt a ketőtt melyet a két banda tag fűzött éppen.  Egyszer csak megrázkódott a gép. De olyannyira hogy én a legközelebbi utas ölébe estem, akinek eddig csukva tartott szeme hirtelen kipattant. Megdöbbenve vizslatott tágra nyílt kék szemeivel, míg én sűrű bocsánat kérések közepette tápászkodtam fel róla.  Ekkor viszont újra megrázkódott a gép.
-Alexis! Én megmondtam! – nézett rá félelemmel a szemében a mellette ülő lány. Tehát Alexis.
-Nyugi! Bizonyára csak egy légörvény. –válaszolt Alexis. – Te mit nézel? – nézett rám, majd végig mért. Általába ha meglátnak visításra számítok ez a csaj meg tisztára lekezelöen viselkedik. Most vagy nem szereti a bandánk vagy nem ismert fel esetleg nem tudja ki vagyok. 

~ Zayn Malik szeszöge~
 
Nem bírtam ki! Muszáj volt. A repülő gép WC-jében éppen egy szál füves cigit szívok. Tudom hogy a srácok észreveszik. És Niall ki lesz akadva, de most nem foglalkozik velem mivel Harry után kajtat, akihez gondolom csatlakozott Liam vagy Louis. Azt hiszik leálltam de ez nem igaz, Louis tényleg csak 1-2 füves cigit szívott el, de én rászoktam, és legfeljebb egy napot bírok ki nélküle. Perrie tudja hogy folyamatosan szívom, ő nem díjazza ezt na nem mintha hű, de sokat foglalkozna velem mostanában.  Vissza térve, idegesen veszem észre hogy már nincs sok cigi nálam, füves meg csak kettő.  Ekkor hirtelen megrázkódott, a gép, neki estem a falnak. Amilyen gyorsan csak tudtam, eltüntettem a nyomokat, a dzsekim zsebében mindig tartok ilyen esetekre egy is dezodort. Befújtam vele a helységet és magamat is hogy ne lehessen érezni.  Aztán kimentem. Rögtön Harryvel Liammel és két stewardesszel találtam szembe magam, nem vettek észre mert éppen nagyon kutakodtak egymás szájában.  Niall vörösödő fejét pillantottam meg, és Louis unott arcát. Ebben a pillanatban hatalmasat rázkódott a repülő, a légmaszkok doboza kinyitódott, és rögtön felvillant a “csatolják be öveiket” villogó kép.
-Pánikra semmi ok! – szólalt, fel a pilóta – csak légörvénybe keveredtünk. Addig is foglalják el helyüket és kössék be öveiket.
A következő pillanatok erre rácáfoltak. Két lány indult el hátra vagyis az egyik, míg a másik követte. Tized másodpercek alatt játszódott le. A két lány előre vetődött Nialléket is elrántva a hatalmas nagy rázkódás miatt.  Hangos sikolyok közepette én csak annyit észleltem hogy a repülőgép kettészakad, s míg mi zuhanunk lefele, az alattunk lévő gép darabkájától elemelkedik lábunk. A felettünk lévő mely pár pillanatig még repült, pedig lángra lobban, és az is zuhanni kezd. Halál félelem egy szempillantás alatt kerít hatalmába. Alattunk nincs semmi más csak a nagy kékség az óceán….

2 megjegyzés: